Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Zűrzavar

Mit is írhatnék?.. 46 évesen sem tudtam igazán megkomolyodni.Sokak szerint én alapból vagyok "nemnormális",de ezt élvezem,hisz azt is mondják:nehogy megváltozzak. Szeretem a zenét,a kávét cukorral és tejjel iszom. Nevelem,oktatom mások gyermekeit -a sajátom már javíthatatlan :) A sok-sok életpofon mellett-ellenére próbálok túlélni.

Utolsó kommentek

  • zoldbeka: Nálunk is így kezdődött - sajnos. Most meg egérfogóban vagyunk, mert a fenntartó kitalálta, hogy m... (2009.01.29. 20:20) step by step
  • zoldbeka: "...mert cigány vagyok?!" (2008.11.20. 16:14) ...és robban
  • IZs: Máskor máshol már felvetődött az az ötlet , ha családi pótlékot a gyerek iskoláztatási költségének... (2008.11.08. 17:24) money money...
  • zoldbeka: Szép! Köszi ... :) (2008.10.08. 17:54) Mese
  • zűrzavar: Örülök,hogy rám találtál Kedves IZs. Elég zökkenőmentes volt az évkezdés.Blogot írni sajna nem tud... (2008.09.07. 19:31) ...
  • Utolsó 20

Címkék

húúúha...

2009.02.20. 06:07 zűrzavar

önértékeltem magam.

Iskolánk pályázott és első lépésben 5 embernek kellett kitölteni az önértékelő lapot,amit majd követ a vezetőség értékelése is.100%-os eleve nem lehettem-meghatároztak egy optimumot (különben is...akkor hová kellene fejlődnöm? :))) Mivel annyira vonzó volt a feladat ,sorsolással döntötték el,hogy elsőnek kik értékelődjenek. Megnyertem :),nagyon örültem.

Néhány kérdéssel "problémám" volt (mert hüüülye vagyok)

Tananyag átadásának hatásossága

Az ismereteket a gyakorlatban jó szinten és minden esetben megfelelő hatásfokkal adja át. Oktatási céljai megfelelnek az iskolai céloknak.

 

Tulajdonképpen...igen...DE pl.:Szebikém,angyalom-nincs még semmilyen papírja.Tavaly ceruzát sem tudott igazán fogni,nagyon nehezen kezdett.Idén már felismeri a számjegyeket-20-as körben kis segítséggel számol.( 8+7...8-at "beteszi" a fejébe..és az ujján számol hozzá -ezt én tanítottam: siker!!!:))Minden matek órán a szemöldökömet fonogatom,mert picinyem a diszkalkulia mintapéldánya-újra és újra csináljuk a feladatokat,kezdve a kályhától.

Mellette itt van Gézám,aki hiperaktív-szerű(neki sincs papírja,bár a Nevelési Tanácsadó pszichiáterhez utalta,aki gyógyszerezi ill.'-né,ha a szülő elvinné ismét,mert már 3 hónapja elfogyott a bogyója-nem viszi,bár anyuka is teljesen ki van akadva tőle).Figyelme kb 5percig tart,de ő legalább kicsit ugyan,de megtalálja a számokat a táblázatban és számegyenesen.Műveleteket 20-as számkörben még csak-csak,de afölött lelépegeti.

Milyen akkor a hatásfokom?

Megérdeklődtem a főnökséget,hogy ilyen esetben mi van a hatásfokkal.Megnyugtattak,hogy ne ezt nézzem,hanem a többséget.:)Azt nézem.

Itt a következő:

Motiváció - Belső erő, késztetés, a célok eléréséhez, a feladatok elvégzéséhez, külső beavatkozások nélkül. A siker, a jól végzett munka fontossága, közvetlen késztetés nélkül.

Mi számít külső beavatkozásnak? Motiváció van,belső erő is -még,de...ismét itt az az átok de...Közvetlen késztetés nélkül ??? hmmm...

 

Jövő héten órát látogat a főigazgató helyettes -ő is tanító néni volt,csak többre vágyott :)

Remélem nem felejtette el még,hogyan is működik az alsó onnan "föntről".

-->

Szólj hozzá!

Címkék: iskola

A bejegyzés trackback címe:

https://miamano.blog.hu/api/trackback/id/tr93954099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása