Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Zűrzavar

Mit is írhatnék?.. 46 évesen sem tudtam igazán megkomolyodni.Sokak szerint én alapból vagyok "nemnormális",de ezt élvezem,hisz azt is mondják:nehogy megváltozzak. Szeretem a zenét,a kávét cukorral és tejjel iszom. Nevelem,oktatom mások gyermekeit -a sajátom már javíthatatlan :) A sok-sok életpofon mellett-ellenére próbálok túlélni.

Utolsó kommentek

  • zoldbeka: Nálunk is így kezdődött - sajnos. Most meg egérfogóban vagyunk, mert a fenntartó kitalálta, hogy m... (2009.01.29. 20:20) step by step
  • zoldbeka: "...mert cigány vagyok?!" (2008.11.20. 16:14) ...és robban
  • IZs: Máskor máshol már felvetődött az az ötlet , ha családi pótlékot a gyerek iskoláztatási költségének... (2008.11.08. 17:24) money money...
  • zoldbeka: Szép! Köszi ... :) (2008.10.08. 17:54) Mese
  • zűrzavar: Örülök,hogy rám találtál Kedves IZs. Elég zökkenőmentes volt az évkezdés.Blogot írni sajna nem tud... (2008.09.07. 19:31) ...
  • Utolsó 20

Címkék

Perfect day..!?

2008.05.09. 13:28 zűrzavar

Már majdnem jó volt...
Hatalmas lelkesedéssel vették tudomásul a törpék,hogy új dolgot fogunk csinálni. Itthon csirizt főztem és megmutattam a papírmasé technikáját. Osztatlan sikrt aratott a tény,hogy belemászhatnak kézzel,sőt meg is kóstolhatják a "trutyit" :)) Nagyon helyesek voltak,ahogy "malackodtak".Béke,nyugalom.
Ekészült a nagy mű...elpakolás,WC,sorakozó,megyünk kicsit az udvarra. DE hol van Géza???
A fiúk elszaladtak,megnézték a folyosókat,WC-t...sehol.Reméltem,hogy a másik osztállyal kiosont játszani - de nem.Futás az épületben...WC-k,osztályok,folyosó...sehol. Portás-takinéni az ebédlőben.Kérdezem,nem látta-e Gézát (és mosolyog,ejnyebejnye,rossz kisfiú). Naná,hogy látta-osont kifelé a (máskor zárt rácsos) ajtón át......afrancbaaa...Uriasszonyosan,udvariasan megkértem,ha esetleg legközelebb lát egy kiselsőst,v. más gyerkőcöt,amint elhagyja az iskolát...hát ne engedje!!!! (jó,hogy van portásunk:SSS)
Épp a Gézaanyunak való telefonáláshoz készültem,megjelent Gézuka+anyuka.Feldúlva -hogy lehetséges meglépni az isiből? Elmeséltem a Géza-vadászatot,aggodalmaimat,stb.
No és mi volt a reakció???
Gézukával ő sem bír már,az lesz a legjobb,ha beiratja hetes iskolába. Ott majd megtanulja a rendet a "büdös kölke"- vagy ahogy anyuka mondta: ezahülyegyerek.A másik fia is ott tanul és olyaaan jóóó,sokkal nyugodtabb lett,meg aztán nincs vele annyi gond (nincs hát,hisz csak hétvégeken jár haza)
Hibás vagyok,nem figyeltem eléggé Gézukára,bááár ilyent még nem csinált.
 (volt már szökdösős gyerkőcöm pedig-az izgi -mindig fél szemmel követni:))

"Nem tud úgy szeretni a világon senki

Mint az édesanyám tud engem szeretni."

Szólj hozzá!

Címkék: anya iskola

A bejegyzés trackback címe:

https://miamano.blog.hu/api/trackback/id/tr37461303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása