Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Zűrzavar

Mit is írhatnék?.. 46 évesen sem tudtam igazán megkomolyodni.Sokak szerint én alapból vagyok "nemnormális",de ezt élvezem,hisz azt is mondják:nehogy megváltozzak. Szeretem a zenét,a kávét cukorral és tejjel iszom. Nevelem,oktatom mások gyermekeit -a sajátom már javíthatatlan :) A sok-sok életpofon mellett-ellenére próbálok túlélni.

Utolsó kommentek

  • zoldbeka: Nálunk is így kezdődött - sajnos. Most meg egérfogóban vagyunk, mert a fenntartó kitalálta, hogy m... (2009.01.29. 20:20) step by step
  • zoldbeka: "...mert cigány vagyok?!" (2008.11.20. 16:14) ...és robban
  • IZs: Máskor máshol már felvetődött az az ötlet , ha családi pótlékot a gyerek iskoláztatási költségének... (2008.11.08. 17:24) money money...
  • zoldbeka: Szép! Köszi ... :) (2008.10.08. 17:54) Mese
  • zűrzavar: Örülök,hogy rám találtál Kedves IZs. Elég zökkenőmentes volt az évkezdés.Blogot írni sajna nem tud... (2008.09.07. 19:31) ...
  • Utolsó 20

Címkék

...akarsz róla beszélni?

2008.05.20. 19:53 zűrzavar

NEM!
..illetve nem tudom...de igen
El vagyok keseredve .
A volt gimis osztálytársamat nyugdíjazták,mert a határőrségnél volt irodában.Papírokat írt,aktákat rendezgetett,DE a határőrségnél. Mennyivel veszélyesebb,idegörlőbb munka,mint a mienk!!!??- és mennyivel jobban fizet!
A nyugodt,kedves tanító néni (azaz én :)) kiakad...és feldúlt, mikor a hazugság,gonoszság,intrika övezi.

7 komment

Címkék: iskola pofonok

A bejegyzés trackback címe:

https://miamano.blog.hu/api/trackback/id/tr62479287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoldbeka · http://www.zoldbeka.freeblog.hu 2008.05.20. 21:56:57

Régóta forog nekem is fejemben, hogy nekünk is járhatna valami korkedvezmény: nem csak testileg ( magam, testnevelőként is,már küzdök tönkrement izületeimmel,viszereimmel stb), de lelkileg is megviseli, koptaja az embert ez a hivatás. Kevés idős és "normális" pedagógussal lehet találkozni... Szinte biztosan megmondom bárkiről beszéde, viselkedése, gesztusai alapján, ha pedagógus volt... Szóval hajrá! Követeljük! :)

zűrzavar 2008.05.21. 17:14:55

:)) akarjuk,akarjuk..!!!követeljük! (a kutyát sem érdekli) Sajna a pedagógus egy nagyon furcsa "birkafajta",-ez már túlmegy a nemzet napszámosa tituluson:)
Én azt mondtam a lányomnak,ha látja,hogy túl gyakran idétlenül mosolygok ,rángatózik a fejem,lassan -már-már szótagolva- beszélek...lőjjön le :)

gyöngy 2008.05.21. 21:44:21

Már látom magam előtt a szalag címeket." A lusta pedagógusoknak nem elég az a rengeteg szabadság, meg a nagy fizetés , még korkedvezményes nyugdíjat is akarnak? Még mit nem!" Ebben a pedagógus ellenes társadalomban ez kivitelezhetetlen. Pedig nekem is gyakran eszembe jut hogy fogok hatvanévesen felmászni a Kékesre a gyerekekkel. Az okosok természetesen azt mondják mért nem mentem határőrnek, én meg azt mondom ők mért nem mentek tanárnak ha az olyan semmittevés szerintük? Bocsika de felhúztam magam Nsz. cikken.

gyöngy 2008.05.21. 21:46:21

Ja, és mi 62-esek tartsunk össze.

zűrzavar 2008.05.26. 05:27:35

na és a 61-esek is :)-én az vagyok ;)
Olyan megnyugvással töltene el,ha a "nagyokosok",akik kritizálnak,sajnálnak tőlünk mindent (azt a nemsokat is), egyetlen hetet dolgoznának helyettünk. A legtöbbje ugyanis gyereket közelről sem látott,lövése sincs a munkánkról....
Városunk oktatási vezetője is azt nyilatkozta az iskola-és osztályösszevonások kapcsán,hogy 32fővel is lehet olyan hatékony a munka,mint 15fővel. Kérném,próbálja meg a mi sulinkban!!!

zoldbeka · http://www.zoldbeka.freeblog.hu 2008.05.27. 17:42:06

Nálunk se volt semmi a következő kijelentés: Az összevont osztályokban (alsó tagozat: autista, epilepsziás, értelmi fogyatékos stb) épp olyan hatékony munkát fognak végezni a "remek" pedagógusok, mint most - mondta az önkormányzat illetékese. Jó, nem?

zűrzavar 2008.05.27. 18:41:32

Persze,a "remek" pedagógus miközben netán ellát egy epilepsziás rohamot,szájat peckel nyugtatja a többit,hogy ne aggódjanak...és ha még közben valamelyik kiskrampusszal történik vmi,a "remek" ped. azt is kezeli,majd kitakarít,ebédet főz ...- HATÉKONYAN !!
remek! -a pedagógus
remek!-az okt.politika és "nagyvezííreink"
süti beállítások módosítása